fredag 16 maj 2014

16.5.14 - idag har det hänt så mycket att det är svårt att välja vilken bild man ska kalla "dagens bild", men efter mycket övervägande så blev det denna. Det är en bild från sommarunis fotoskolas utställning som vi satte upp i Hangö bibliotek idag. Tyvärr är ingen av dessa bilder mina, men jag tycker så mycket om den milda färgskala i bilderna att jag bara måste föreviga dem, sen måste jag påpeka att de inte hänger så snett på riktigt, utan att jag som fotograf inte lyckats fota dem rakt ;) så man kan ju undra vad jag egentligen har lärt mig på kursen ;).
Men som sagt, dagens bild kunde också ha varit idag: min gubbe som överraskade mig med middag, nypotatis, mangosallad o grillad lax, accompanjerat med ett Californiskt vitt vin och glass med Vana Tallinn som efterrätt. Dagens bild kunde också ha varit någon av alla bilder som jag tog när vi satt vid vårt träsk och njöt av vårsolens glans. Ack ja, vissa dagar är bara så underbara att leva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar