måndag 27 oktober 2014

27.10.14 - " jag är så liten så hon märker nog inte om jag smyger fram och ger henne ett tjuvnyp i benet" :D

På gården finns fyra hästar, jag är äldst och klokast. Min yngre kollega  ser ni på bilden ovanför mig, min skötare brukar berätta åt alla att hon är både dominant och svartsjuk, vad månne hon menar med det? I alla fall  så har jag märkt att om någon försöker klappa mig så kommer hon och sticker sin fula nos emellan, den ser ni förresten på bilden under mig. :D

Har ni lika fina tänder sig jag? XD

Ifall ni undrar varför jag är så stor och ståtlig, kan jag berätta att jag är en Estnisk kallblod som man använder som arbetshäst. Vi är  omtyckta för att vi är så snälla och tåliga, men nu har jag annat att göra så gnägg på er. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar